کدها و رمز های سیم کارت اپراتورها

کدها و رمز های سیم کارت اپراتورها

کدها و رمز های سیم کارت اپراتورها
کدها و رمز های سیم کارت اپراتورها

کدها و رمز های سیم کارت اپراتورها

کدها و رمز های سیم کارت اپراتورها

دیکشنری اصطلاحات اندروید

* DEAD SPOT (نقطه کور): محدوده ای که تحت پوشش سرویس تلفن همراه نمیباشد.

دیکشنری اصطلاحات اندروید

PIN کد شناسایی شخصی یا Pin Code، یک کد چند رقمی است که از سیم‌کارت تلفن‌همراه در مقابل استفاده غیر‌مجاز محافظت می‌کند.

دیکشنری اصطلاحات اندروید

Odin چیست؟ ODIN یک نرم افزار برنامه ریزی برای فلش است که برای ریختن فریمور( Stock-Rom و Custom Rom kernel را در حالت Downloading Mode ) بر روی دستگاههای سامسونگ با سیستم عامل آندروید استفاده میشود. که معمولا در بسته های فریمور گنجانده میشود و برای هر مدل برنامه اودین خاص وجود دارد. فایلهای Pit و Ops فایل هایی هستند که قابل استفاده با نرم افزار Odin میباشد و برای شناسایی پارتیشن های گوشی های سامسونگ مورد استفاده قرار میگیرند . Odin یکی از بهترین روش های برای بازگردادن گوشی های Soft Brick شده است ؛ البته به جرات میتوان گفت تنها راه نیز میباشد . در انتهای همین مقاله لیستی از فایلهای Pit و Ops آمده است ؛ اما برای راحتی کار همه این فایل ها را میتوانید از لینک زیر دانلود کنید . http://hotfile.com/dl/145926323/569fd58/Odin_Multi_Downloader_with_pit_and_ops_collections.rar.html http://www.mediafire.com/?5bzdda4nh6b5wcn یکی از معایب Odin عدم قابلیت بک آپ گیری از اطلاعات شما میباشد و در هنگام تعویض رام تمام اطلاعات گوشی شما از بین میرود و هیچ راهی برای بازگردادن آنها وجود ندارد . پس در هنگام استفاده از Odin به این نکته دقت فراوان داشته باشید .

سری رازهای عمومی دوم

شنود موبایل چگونه انجام می شود؟ (+روشهای مقابله( هر تلفن همراهی دارای یک میکروفون بسیار حساس است که همواره قابلیت فعال شدن را داراست. فعال کردن این میکروفون نیازی به برقراری تماس با گوشی مزبور و فعال شدن سیم کارت گوشی و یا حتی روشن بودن تلفن همراه ندارد. امروزه یکی از تجارت های پرسود برای شرکت های سازنده تلفن های همراه ، فروش دستگاه های فعال کننده میکروفون های تلفن های همراه و امکانات شنود این میکروفون های فعال شده می‌باشد. این دستگاه ها قابلیت هایی به خریداران آنها می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانند به راحتی ، تلفن همراه شخص مورد نظر خود را به میکروفون مخفی خود تبدیل نموده و همه مکالمات وی در محل کار ، منزل و یا حتی در جمع دوستان را به راحتی شنود نمایند. البته این دستگاه های شنود تنها توسط شرکت های سازنده تلفن های همراه ، تولید نمی‌شود و سایر شرکت های تولید کننده نرم افزار های موبایل نیز می‌توانند در صورت داشتن کد های نفوذ به دستگاه های تلفن های همراه شرکتی خاص نرم افزار مناسب شنود این نوع تلفن های همراه را تولید نمایند. البته فعال کردن این نوع سیستم ، عموماً نیاز به نصب نرم افزار مربوطه بر روی تلفن همراه افراد قربانی دارد که این عمل ممکن است از طریق ارسال پیامک ، بلوتوث و ... انجام گیرد. در صورتی که فرد مهاجم بخواهد از شیوه ارسال پیامک برای نصب این نرم افزار مخفی استفاده نماید، پیامکی عمومی‌ مانند تبریک سال نو به طیف وسیعی از مشترکان یک شهر ارسال می‌کند و مشترکان تلفن های همراه نیز پس از خواندن این پیامک، فرد مهاجم را در جایگذاری این جاسوس کوچک یاری می‌رسانند. با استفاده از این تکنولوژی، هر تلفن همراه می‎تواند یک جاسوس بالقوه باشد که حتی در صورت خاموش بودن دستگاه تلفن همراه نیز می‌تواند بسته به حساسیت میکروفون خود، امواج صوتی را از شعاعی از محیط ، جذب و ارسال نماید. لازم به ذکر است که این سیستم جاسوسی ، تنها محدود به شنود مکالمات محیطی نمی‌شود بلکه این دستگاه ها قادر به دسترسی به تمامی‌بخش های تلفن همراه از قبیل یادداشت های شخصی ، پیام‌های کوتاه ، لیست تماس ها و ... می‌باشند. روش‎های مقابله 1. در صورتی که این سیستم جاسوسی توسط یکی از شرکت های سازنده تلفن همراه به فرد مهاجم فروخته شود، عملاً هیچ کاری نمی‌توان انجام داد جز اینکه به هنگام حضور در جلسات کاری و خصوصی که اطلاعات با ارزشی (مانند اطلاعات مالی) ردوبدل می‌شود باتری موبایل خود را خارج کرده و فضای کاری را عاری از دستگاه تلفن همراه شرکت مورد نظر نمایید. 2. حتی الامکان شماره هایی که پیامک های گروهی ارسال می‌نماید را Ban نمایید. 3. پیامک هایی که از افراد ناشناس می‌رسد و دارای حجمی‌ بیش از یک اس ام اس است را باز نکنید. 4. بلوتوث دستگاه موبایل خود را در مواقع غیر ضروری ، در حالت Off قرار دهید. 5. اطلاعات شخصی و حساس مانند رمز عبور سامانه بانکی ، شماره حساب و ... را در دستگاه تلفن همراه خود ذخیره ننمایید. 6. در بازه‎های زمانی کوتاه ، دستگاه تلفن همراه خود را Format نمایید. 7. به یاد داشته باشیم که دستگاه های تلفن های همراه نسل قدیم به دلیل قدرت پردازش و فضای حافظه اندک از امنیت به مراتب بالاتری نسبت به تلفن های نسل جدید برخوردار هستند. در پایان یادآور می‎شود که نوکیا از متهمان شنود گوشی‎های تلفن‎های همراه در دنیاست!

سری رازهای عمومی دوم

آیا تا بحال کلیدهای خود را در ماشین جاگذاشته اید؟ آیا ماشین شما یک دستگاه کنترل از راه دور بدون کلید دارد؟ این وسیله می تواند روزی مفید باشد. یک دلیل خوب برای داشتن یک موبایل: اگر شما کلیدهای خود را در ماشین جاگذاشته باشید، به موبایل یک نفر در منزل از طریق موبایل خودتان تماس بگیرید. تلفن خود را در حدود فاصله 1 متر از ماشین قرار دهید و از فرد مقابل در منزل بخواهید که کلید کنترل درب بازکن ماشین را فشار دهد، و آنرا نزدیک موبایل خود قرار دهد. قفل ماشین شما باز خواهد شد. با این کار نیاز نیست کسی کلیدها را شخصاً بیاورد. فاصله هیچ تاثیری ندارد. شما می توانید کیلومترها فاصله داشته باشید، اگر شما بتوانید با کسی که ریموت کنترل ماشین شما را دارد ارتباط برقرار کنید، شما می توانید قفل ماشین خود را باز کنید. یادداشت نویسنده: این مورد کار می کند.. ما آنرا امتحان کرده ایم و قفل ماشین را از طریق یک تلفن موبایل باز کرده ایم.