کدها و رمز های سیم کارت اپراتورها

کدها و رمز های سیم کارت اپراتورها

کدها و رمز های سیم کارت اپراتورها
کدها و رمز های سیم کارت اپراتورها

کدها و رمز های سیم کارت اپراتورها

کدها و رمز های سیم کارت اپراتورها

دیکشنری اصطلاحات اندروید

* FACE PLATE (قاب): قاب تلفن همراه میباشد که در برخی از مدلها شما قادر به تعویض آن میباشید.

دیکشنری اصطلاحات اندروید

802.11b استاندارد اصلی ارتباطات بی‌سیم و یکی از چند گونه مختلف ارتباطات بی‌سیم که توسط موسسه جهانی مهندسان الکترونیک به ثبت تعریف شده است. این استاندارد با سرعت انتقال اطلاعات برابر یازده مگابایت در ثانیه، کندترین نوع از ارتباطات Wi-Fi است که در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته هنوز هم از روشDSL و بسیاری از روش‌های معمول ارتباط توسط مودم‌ها، سریع‌تر عمل می‌کند. معمولاً از این روش برای ارتباط بین لپ‌تاپ‌ها با کامپیوترهای خانگی استفاده می‌شود. برای استفاده از این قابلیت، باید هم تجهیزات همراه و هم کامپیوتر خانگی به آداپتور Wi-Fi مجهز باشند.

دیکشنری اصطلاحات اندروید

Baseband چیست و اهمیت آن برای گوشی آندرویدی شما چگونه است؟ Baseband همان ورژن Radio یا Modem است که به مدل گوشی ، Carrier و ورژن سیستم استوک اندروید بستگی دارد.فایل Radio/Modem از طریق ریکاوری فلش(نصب) میشود. ( راه های دیگر ADB / Odin است.) Radio/Modem و ROM نامناسب باعث کار نکرد بعضی چیزها میشوند.شما نیازمند پیدا کردن Radio/Modem برای رام مخصوص مورد استفاده خود هستید. فریمیور Radio کارهای سطحی مانند اتصال شبکه، Wi-Fi و GPS را کنترل میکند.به روز رسانی فریمیور Radio مشکلات اتصال را حل میکند، محدوده و کارایی را افزایش میدهد،مصرف باتری را کاهش میدهد و غیره. فریمیور Radio نادرست باعث از کار افتادن MMS، 3G Data، VM Notificationsو... شود.اپراتور یا کریر شبکه ورژن مناسب فریمیور Radio را که برای گوشی ، شبکه و پهنای باند مناسب است انتخاب میکنند. همچنین در داخل گوشی های موبایل پردازنده مودم و رادیوی بیس باند وجود دارد. معمولا گوگل ، تولید کنندگان گوشی و کریر ها انواع مختلف فریمور یا برنامه مودم را برای کنترل عملکرد این چیپست توسعه میدهند. فریمور ورژن کلی سیستم آندرویدی گوشی شماست.بیس باند ورژن رادیو جاسازی شده در دستگاه است.از زمانی که آندروید بر پایه سیستم عامل لینوکس است،ورژن مناسب کرنل استفاده شده در قلب سیستم نمایش داده میشود. بیلد نامبر تنها شاخص ورژن عددی سیستم کلی کنونی ساخته شده توسط توسعه دهندگان برای دستگاه شماست.

دیکشنری اصطلاحات اندروید

Voice recognition تشخیص صدا. قابلیتی که برخی گوشی‌های تلفن‌همراه را قادر می‌سازد نوع بیان برخی کلمات را تشخیص دهند و کاربر می‌تواند با این قابلیت تلفن خود را از طریق گفتن فرامین، کنترل کند. از این قابلیت معمولا برای شماره‌گیری از طریق صدا‌کردن نام افراد استفاده می‌شود.

دیکشنری اصطلاحات اندروید

ریست های اندروید :Soft Reset با انجام Soft reset تمامی اطلاعات در حال اجرا در زمان کنونی و هر اطلاعات ذخیزه نشده حذف خواهد شد ، بیشتر شبیه به دکمه reset در کامپیوتر است. soft reset اولین کاری است هنگامی که دستگاه هنگ کرده ویا بخوبی عمل نمیکند انجام میدهید.با فشار دادن بیش از 6 ثانیه دکمه Power دستگاه گوشی soft reset میشود. :Hard Reset شبیه به soft reset است با این تفاوت که ، با انجام hard reset شما میتوانید دستگاه را بصورت کامل وایپ کنید و آن را به حالت اولیه برگردانید.منظور از حالت اولیه بازگرداندن حالت گوشی به زمانیکه برای اولین بار از آن استفاده کرده اید ویا به حالت اولیه رامی که تازه نصب کرده اید. برای Hard Reset دو راه وجود دارد: 1-استفاده از کد # 3855 * 2767 *این روش برای نصب رام جدید توصیه میشود و باید بعد از نصب رام جدید رسمی انجام داد.که در این صورت کل اطلاعات شما ( برنامه ها مسیج ها و... ) بطور کامل پاک میشود ویکی از کامل ترین روش های Hard Reset و یا همان ریست فکتوری میباشد و در کل گوشی از هرچیز اضافی بجای مانده از رام قبلی پاک خواهد شد. روش Recovery Mode 2-هم برای زمانی مفید است که میخواهید رام کنونی را به حالت اولیه باز گردانید. برای اینکار ، وقتی که گوشی خاموش است،کلید Volume upو Menu و Power را پایین نگه دارید تا گوشی روشن شده و لوگوی گلکسی را مشاهده کنید ، سپس دستتان را از روی این سه کلید بردارید ،صفحه ای که مشاهده میکنید نامش Recovery Mode است. کاربردهای مختلفی دارد که یکی از آنها Hard Reset کردن گوشی است. در صفحه مذکور، چند گزینه وجود دارد ، یکی از آنها Wipe data/factory reset است ، در این صفحه از کلید های Volume up/down برای بالا و پایین رفتن بین گزینه ها واز کلید Power برای انتخاب گزینه استفاده میشود. با کلید Volume down به روی گزینه Wipe data/factoryreset بیایید و با کلید Power آن را انتخاب کنید ،گوشی شما Hard reset شده و دوباره به صفحه Recovery Mode باز میگردید، حالا با پایین نگه داشتن کلید Power , گوشی را soft reset کنید .