تاریخچه فعالیت
شرکت تالیا به عنوان اولین شبکه مستقل پیش پرداخت تلفن همراه (Pre-Paid) از سال 1383 با استفاده از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری شرکت های زیمنس، آلکاتل و اریکسون و با مشاوره یکی از برجسته ترین مشاوران GSM در دنیا (شرکت TELE2 ) آغاز به کار کرد.
طراحی شبکه پوشش دهی تالیا از ابتدا و هم اکنون نیز در مقایسه با رقبا از کیفیت بهتر و مناسب تری برخوردار است.
تالیا با توجه به طراحی نوع شبکه تلفن همراه (پیش پرداخت – Prepaid) خود از زمان آغاز فعالیت با استقبال بی نظیر هموطنان مواجه و به سرعت جای خود را در بین مردم باز کرد. اکنون تالیا بعد از چند سال فعالیت همراه با فراز و فرودهای بسیار و پس از انتقال مالکیت تلاش دارد تا خاطره خوش و لذت استفاده از خدمات تالیا را در بین مردم مجدداً زنده نماید و شرایط مناسبی را برای هموطنان عزیز در صنعت تلفن همراه فراهم آورد که تدارک بسیاری به این منظور در حال فراهم آوری می باشد.
ما بمنظور تحقق آرمان مشتری محوری و تکریم مشترکین تالیا ، بر پنج بنیاد ت ا ل ی ا (تالیا) تاکید داریم:
ت: تعرفه منصفانه مکالمات
ا: استاندارد شبکه مخابراتی
ل: لبخند به زندگی
ی: یاریگری مشتاقانه به مشتری
ا: احترام عملی به مشتری
امکانات و قابلیت ها
تالیا نخستین شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری در ایران می باشد که در سال 1383 با استفاده از طراحی شبکه رادیویی قوی در جا نمایی دکل ها که منجر به ایجاد برترین پوشش در سطح تهران گردیده است و عدم قطعی در تماس -بطوریکه شما در حرکت نگران قطع تماس نمی باشید- از خصوصیات بارز این شبکه است، این کیفیت به حدی است که بسیاری از مشترکینی که در حال حاضر مالک سیم کارت تالیا می باشند با تمام مشکلاتی که در گذشته وجود داشت به دلیل وجود همین شاخصه مهم از استفاده از سیم کارت دیگری منصرف شده اند. به جرات می توان گفت که در صورت برقراری تماس در طی کردن بزرگترین اتوبان شهر تهران-همت- با قطعی مواجه نخواهید شد. همچنین کیفیت ارائه خدمات این اپراتور در سالهای اول منحصر به فرد بوده و با برنامه ریزی مالک جدید کلیه خدمات تالیا در کل کشور با بهترین کیفیت و با مشارکت شبکه های عرضه کننده کالا و خدمات به شایستگی عرضه خواهد شد. به زودی نیز نسبت به ارائه خدمات ارزش افزوده کاربردی و انحصاری و همچنین خدماتی جدید اقدام خواهد شد.
تماس با تالیا
ما برای رفع سریع و موثر مشکلات، تصمیم به استفاده از یک استراتژی با صرفه و سریع گرفته ایم.
ارتباط نزدیک با شما. ما در «بخش مشتریان»، تک تک تماس های شما را به دقت بررسی، دسته بندی و کارشناسی می کنیم، چرا که گوش دادن به حرفهای مشترکینمان نتیجه بخش ترین راه بهتر کردن همیشگی خدمات ماست. صمیمانه مشتاقیم که پاسخگوی سؤالات یا شنونده گزارشات و ایده های شما باشیم. از طریق خطوط تالیا به صورت رایگان با 999 و از سایر خطوط به وسیله 09329990000 با ما در تماس باشید.
نشانی دفتر مرکزی : تهران, خیابان احمد قصیر, خیابان شانزدهم, ساختمان شماره 18
مرکز تماس : 8173-021
پست الکترونیک : info@taliya.ir
امور مشترکین : cc@taliya.ir
واحد فروش : sales@taliya.ir